Home NEWS Eventi International Week

International Week

dal 06/11/2018 al 08/11/2018
ore 16:00

Ernesto Tavoletti, Andrea Prontera, Elisabetta Croci Angelini, Margherita Scoppola

Vladimir Kolodnikov (Prof., Moscow Metropolitan Governance University (MMGU);
Peter Plenta (Visiting Professor);
Anita Pelle (Visiting Professor, University of Szeged);
Agnieszka Poczta-Wajda (Associate Professor, Department of Macroeconomics and Agicultural Economics Poznan University of Economics)

Gli eventi rientrano nella International Week:

1. Multicultural aspects of adopting English in university education with an eye to the realities of the modern business world: a Russian perspective.

2. Public Management in Moscow

La partecipazione ad entrambe le giornate  permette l'acquisizione di 1 CFU per LM-52.

L' evento si svolgerà:

• Il 06/11/2018: dalle 16.00 alle 18.00 in P. Strambi, Aula C
  • Il 07/11/2018: dalle 14.00 alle 16.00 in P. Strambi, Aula C
3. Higher education as a foreign policy weapon: The case of Turkey and Western Balkans
La partecipazione a questo seminario non permette di ricevere CFU.
4. The recent deterioration of the EU Eastern and Southern periphery: economic, social and political aspects
La partecipazione a tale seminario non rilascia CFU.
5. Determinants of sustainable food and nutrition security (FNS) of smallholder farms in Poland
Questo è un seminario di ricerca, non è peer studenti, pertanto non è prevista l'acquisizione di CFU.